Showing posts with label Parut. Show all posts
Showing posts with label Parut. Show all posts

Sunday, February 19, 2017

Vitamin E untuk Parut


Assalamualaikum & hi ;)

Ada yang bermasalah dengan parut ke? Untuk parut ni ada beberapa pilihan suplemen yang boleh membantu parut pudar & hilang. Tapi entri kalini gee share dulu tentang vitamin E ok. 

Vitamin E Complex! Ni satu lagi vitamin yang femes untuk kulit kita. Even Gee sendiri pun ada makan & memang best. Puas hati sangat tau sebab kulit pun macam lebih bersih dan licin gee rasa.  Dan bila ada jerawat lepastu ada parut kan tinggal tapi bila amal vitamin E takda parut tinggal tau. Tapi kena rajin amal dan makan tiap hari lah yer. InshaAllah berkesan dan puas tengok wajah TAPI mesti dengan cara pengambilan yang betul k. 



Macam nilah rupa vitamin E shaklee.. 
bentuk capsul so korang telan aje udah hihi


Kebaikan Vitamin E untuk kulit;

1- Kulit menjadi lebih LICIN, LEMBUT dan HALUS
2- Membantu mengatasi KULIT KERING, menggelupas (kerap kena aircond memang wajibul amik k)
3- Membantu mengurangkan KEDUT & GARIS HALUS
4- Kulit jadi lebih GLOWING dan tak kusam
5- Membantu menghilangkan PARUT dan JERAWAT
6- Membantu kulit yang cepat SUNBURN
7- Melindung kulit dari uv/cahaya matahari & pencemaran
8- Mengurangkan masalah BLACKHEADS & WHITEHEADS
9- Melambatkan proses PENUAAN dan tanda2 penuaan!


Vitamin E juga boleh membantu korang yang ada masalah jeragat dengan cara; 

>> Mencerahkan tona kulit
>> Menegangkan kulit wajah
>> Melancarkan peredaran darah ke wajah 
>> Meningkatkan pemulihan sel2 rosak
>> Menghalang penghasilan bintik hitam akibat kena sunburn
>> Meningkatkan proses rejuvenasi kulit


Satu lagi, preggy mummy yang dah lepas bersalin tu pun boleh consume vitamin E ni untuk membantu memudarkan kesan2 STRECH MARK dan parut. Bonuss kulit cantik dan tak kering. Dan untuk LELAKI, vitamin E ni bagus untuk meningkatkan KUALITI & KUANTITI sperm!


Jom tengok testimoni vitamin E shaklee~
















Hubungi gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

SMS/WhatsApp: 013-5707812

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!






Thursday, January 5, 2017

Testimoni ESP: Bekas Jerawat Hitam Hilang!




Assalamualaikum & hi semua ;)

Hasil memfollowup customer2 Shaklee gee, kalini gee nak share satu testimoni best! 

Actually kan customer gee ni ada problem parut bekas jerawat dia jadi macan hitam2, so nampak tak cantik la kan. Jadi gee rekomenkan untuk cuba ESP. 

Alhamdulillah... tak sampai sebulan lagi consume ESP bekas2 jerawat hitam tu nampak makin cerah! Dan sekarang beliau berminat nak try pulak Vitamin C Shaklee untuk kesan terbaik! 


Ok. Bagaimana Shaklee ni membantu?

Mula dengan ESP. ESP ni sangat2 basic untuk kulit sebab ia boleh bantu perbaiki dan bina sel2 yang baru. Perlu tau ya setiap 28 hari (betulkan jika gee silap yea) sel kulit kita akan renew baru. Apa jadi bila tak renew? Yang ni paling jelas boleh nampak antaranya kulit kusam, parut lambat hilang, bekas2 jerawat jadi hitam, kulit kasar, kulit kering dan sebagainya. 





Nak tahu tak? Vitamin C Shakled ni memang power untuk kulit. Sebabnya ia boeh buat kulit jadi cerah, kulit kurang berkedut dan paling2 gee suka ia penting untuk bantu hasil kolagen dalam badan kita secara semulajadi! Kolagen ni penting sangat2 sebab bila makin berumur, kolagen pula akan makin berkurang! 






Bagi yang ada masalah bekas jerawat hitam, parut, jerawat, kulit berminyak or apa2 masalah kulit tu .. boleh cuba ikhtiar dengan suplemen untuk tujuan perbaiki dari dalam. Bila dalaman sihat cukup nutrisi InshaAllah luaran pun sihat dan cantik! 







Hubungi gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

SMS/WhatsApp: 013-5707812

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!



Wednesday, December 14, 2016

Stok Herbal Blend Kembali Lagi!


Assalamualaikum 


Herbal blend kembali lagi! Setelah 2 minggu lebih habis stok di hq.




Apa sebab orang suka cream Herbal Blend ni?

  • Sebagai losyen harian
  • Memperbaiki eczema
  • Memperbaiki gatal2 akibat gigitan serangga
  • Melembutkan tumit pecah dan kasar
  • Ubat luka atau 
  • Melecur
  • Mengilangkan parut (chicken pox, demam campak)
  • Ruam pada bayi 
  • Kulit gatal2 dan sensitif
  • Kecutkan jerawat










Hubungi Gee untuk mendapatkan maklumat lebih lanjt tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .



Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

sms/whatsapp : 0135707812

FB: Ziana Eunos



Terima Kasih memilih Shaklee ;) 



Monday, June 20, 2016

Testimoni Parut Cepat Hilang dengan ESP


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua :)
Terima kasih singgah blog gee ^_^

Hari ini gee nak berkongsi terstimoni ESP dari salah seorang customer gee
Jom kita baca dan tengok ...


Testimoni #1 Hari ketiga ambil ESP dan juga Vitamin C 


Testimoni #2 Azni share lagi efek ESP 


* * *


Ada masakah parut juga? Cuba ikhtiar dengan ESP Shaklee

ESP memang awesome
Bila customer sendiri cakap
Parut cepat hilang, pudar
Kulit pun kurang berminyak

ESP memang best
Gee pun suka sangattt ambil ESP
Setiap hari tak skip minum

ESP terbaik untuk kulit
Ia perbaiki kulit dari dalam
Ia bantu hasilkan kulit baru yg lebih sihat lebih cantik
Sekaligus kesan2 parut, bekas jerawat makin pudar & hilang
Kulit jadi makin licin cantik



Untuk kesan terbaik, gee sarankan ambil ESP sekali dengan Vitamin C 
Kombo dua ni memang sangat larissss 


Ia banyak membantu masalah kulit seperti;

- kulit berminyak
- kulit kering & kusam
- jerawat
- tona tak sekata
- sunburn









Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .


Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

sms/whatsapp : 013-570 7812



Tuesday, February 16, 2016

Parut hilang dalam masa 7 hari dengan Vitamin E #Shaklee


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua

Alhamdulillah harini cik gee sempat lagi nak updated boleh :) Satu lagi testimoni terbaru yang cik gee nak kongsikan . Diharap dapat membantu mereka yang ada masalah yang sama .. insha Allah .




Opss minyak panas terperincik!
------------------------------

Tengah goreng2x atas kuali riang ria ttbe xperasan minyak 'meletop'

Maka terperinciklah kene pada muka
(Nasib xkne mata)

Alhamdulillah, ikhtiar sapu dan makan Vitamin E yang berupaya untuk bantu pemulihan luka ni

Wow, 7 hari dah clear

Alhamdulillah.dgn izinNya

Semoga ia bermanfaat untuk ibu2x dan surirumah atau tukang2x masak yang mengalami masalah sama macam saya ^_^

FB: Siera Haiyi

* * * * *

Vitamin E Complex Shaklee

Vitamin E juga terkenal untuk kecantikan. Vitamin E sesuai untuk mereka yang ada masalah parut, bekas jerawat, kulit kering, kulit berjerawat dan berjeragat. 

Tahukah anda? Vitamin E adalah sejenis vitamin larut lemak dan vitamin antioksidan yang sangat berkuasa yang tidak dapat dihasilkan tubuh. Ia penting untuk melambatkan proses penuaan sebelum usia. 


Kebaikan Vitamin E Complex Shaklee

  • Bagus untuk mereka yang inginkan kulit lebih cantik, lebih licin, dan awet muda sentiasa
  • Bersifat anti-penuaan, ia dapat mengurangkan garisan halus, tanda penuaan pada wajah
  • Membantu memudarkan/mengurangkan parut dan masalah jerawat
  • Memperbaiki peredaran darah lalu menjadikan wajah berseri dan tak kusam, secara tak langsung, kulit bersih dari jerawat dan jeragat
  • Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas
  • Mengawal pengeluaran sebum minyak pada wajah ( bagus untuk kulit berminyak) 
  • Membantu dalam mendapatkan rambut yang cantik, sihat dan lebat.











Hubungi Cik G untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee , proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga dapatkan harga istimewa bagi setiap produk Shaklee .


Nurzhiana Mohd Yunus

Shaklee Independent Distributor - ID 1085116

SMS/WHATSAPP 013-570 7812

Instagram @shakleebygee



TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SHAKLEE :)