Sunday, February 19, 2017

Vitamin E untuk Parut


Assalamualaikum & hi ;)

Ada yang bermasalah dengan parut ke? Untuk parut ni ada beberapa pilihan suplemen yang boleh membantu parut pudar & hilang. Tapi entri kalini gee share dulu tentang vitamin E ok. 

Vitamin E Complex! Ni satu lagi vitamin yang femes untuk kulit kita. Even Gee sendiri pun ada makan & memang best. Puas hati sangat tau sebab kulit pun macam lebih bersih dan licin gee rasa.  Dan bila ada jerawat lepastu ada parut kan tinggal tapi bila amal vitamin E takda parut tinggal tau. Tapi kena rajin amal dan makan tiap hari lah yer. InshaAllah berkesan dan puas tengok wajah TAPI mesti dengan cara pengambilan yang betul k. 



Macam nilah rupa vitamin E shaklee.. 
bentuk capsul so korang telan aje udah hihi


Kebaikan Vitamin E untuk kulit;

1- Kulit menjadi lebih LICIN, LEMBUT dan HALUS
2- Membantu mengatasi KULIT KERING, menggelupas (kerap kena aircond memang wajibul amik k)
3- Membantu mengurangkan KEDUT & GARIS HALUS
4- Kulit jadi lebih GLOWING dan tak kusam
5- Membantu menghilangkan PARUT dan JERAWAT
6- Membantu kulit yang cepat SUNBURN
7- Melindung kulit dari uv/cahaya matahari & pencemaran
8- Mengurangkan masalah BLACKHEADS & WHITEHEADS
9- Melambatkan proses PENUAAN dan tanda2 penuaan!


Vitamin E juga boleh membantu korang yang ada masalah jeragat dengan cara; 

>> Mencerahkan tona kulit
>> Menegangkan kulit wajah
>> Melancarkan peredaran darah ke wajah 
>> Meningkatkan pemulihan sel2 rosak
>> Menghalang penghasilan bintik hitam akibat kena sunburn
>> Meningkatkan proses rejuvenasi kulit


Satu lagi, preggy mummy yang dah lepas bersalin tu pun boleh consume vitamin E ni untuk membantu memudarkan kesan2 STRECH MARK dan parut. Bonuss kulit cantik dan tak kering. Dan untuk LELAKI, vitamin E ni bagus untuk meningkatkan KUALITI & KUANTITI sperm!


Jom tengok testimoni vitamin E shaklee~
















Hubungi gee untuk dapatkan maklumat lebih lanjut tentang produk Shaklee, proses pendaftaran keahlian Shaklee dan juga harga istimewa serta konsultasi ekslusif Shaklee.


Nurzhiana Mohd Yunus

Pengedar Shaklee: ID 1085116

SMS/WhatsApp: 013-5707812

FB: Ziana Eunos


Terima Kasih kerana memilih Shaklee!